Stræk hofte, balde & bryst

En passiv stræksekvens for balde, hofte og bryst. Vi skal igennem yogaens pigeon pose og en maveliggende rotation med fokus på stræk af brystmuskulaturen. Husk at finde et stræk, hvor du kan give slip ind i strækket og ikke spænde op fordi det er for intenst. Giv musklerne tid til at give efter. Sekvensen føles meget forskellig alt efter om du laver den først på dagen, hvor kroppen ikke har været meget i gang eller efter en træning, hvor dine muskler er varme. Brug en yoga pølle, en pude eller tæppe, som støtte hvis du har brug for det. God fornøjelse!

*Deltagelse i træning med videoer udgivet af CANVAS Pilates Studio Aarhus er på eget ansvar.  CANVAS v./ Louise Bekhoej kan ikke holdes ansvarlig for skader, eller andet du måtte påføre dig under din træning. Du bør altid søge læge eller anden professionel hjælp, såfremt du føler smerte eller anden ubehag. Instruktionen er vejledende og du bør bruge din sunde fornuft i forhold til intensitet og udførsel af øvelserne. Er du gravid, lider af sygdom eller er du i et genoptræningsforløb bør du altid rådføre dig med en lægefaglig før du deltager på en træning. 

Mere træning?

Denne side benytter cookies. Ved fortsat brug af siden godkender du automatisk brug af cookies.   LÆS MERE